Genmab — Juni 2016
-

-
Jeg tror ikke ret meget på at de bliver overtaget for bud på omkring 2000,-. Jeg tror det skal væsentligt højere op for at overbevise Jan og de andre om at det er interessant. Han virker ekstremt fokuseret på at de skal være uafhængige. Dermed skal der noget af et bud til. Desuden så tænker jeg at de her salgstal vi får ifbm halvårsregnskabet bliver ekstremt interessant for der får vi for første gang adgang til salgstal i EU, og hvor stærkt det går med udrulning her. Det må de nødvendigvis
-
@OHW muligvis, men hvor jeg dog elsker din modvægt til alle os optimister. Jan har lige udtalt i dag at 10 mia usd i topslag er konservativ, men hvis vi regner med 10 mia usd i årligt salg alene i dara, så giver dara alene 2 mia usd i kassen hvert år. svarende til 13 mia dkr, afhængig af usd kursen, og så er en selskabværdi på 75 mia dkr umiddelbart meget lavt sat. Desuden har de duobody, hexabody platformen og ofa som
indtægtskilder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind