Genmab — Juni 2016
-
Tak til Mai Zeilund for et godt interview.
-
Kl. 18 er vores spørgsmål til Jan på hos Børsen Play.
-
Jeg har googled "best selling drug ever". Det mest brugbare jeg kan finde er fra 2014, hvor Humira fra AbbVie
var nr. 1 med 12.54bn USD. -
Udover indslaget i aften, så kommer der et mere med Jan i weekenden.
-
link til listen over best selling drugs i 2014 http://qz.com/349929/best-selling-drugs-in-the-world/
-
Tror du desværre har ret - er godt nok strøget noget hurtigere nedad end jeg havde troet var muligt. Havde slet ikke set et scenarie på nuværende tidspunkt hvor man skulle forvente den røg under 1000, nu er vi næsten bombet tilbage til start igen igen.
-
Hvis der var kommet dårlige nyheder (f.eks. Pollux ikke havde outperformet kontrolarmen), så ville aktien være crashed.
-
Vi overlevede det dybe hug ned i februar. Det gør vi også denne gang.
-
Enig Helge
-
Et engelsk nej vil sikkert sende kurserne ( overalt ) ned. Heriblandt også GM. Som altid ligger GM i bunden i svære tider , heldigvis reverse også i toppen. Et engelsk ja og vi får med stor sandsynlighed en pæn lettelse i markedet heriblant naturligvis også
GM -
Ja, men jeg tror nu godt at salgstallene kan rykke noget når de kommer i næste uge. Denne her gang er det grundet brexit vi får tæsk. Sidst var det fordi den store omplacering kom og folk var bange for at J&J ventures vidste noget vi ikke gjorde. Jeg tror nok at vi skal stabilisere os igen og påny fortsætte opad. Er et eller andet sted rart at vi får denne her korrektion, for så skaber det en ny bund
-
Husk udviklingen i starten af året. Her tog vi også en kraftig tur i gulvet, men også hurtigt retur igen. Som tidligere skrevet så er der en del aktører, da har en interesse i at forstærke et fald. Jo flere der satser på gearede produkter, des mere attraktivt bliver det at forstærke et fald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind