Genmab — Juni 2016
-
Jon, Genmab er en af de aktier der er steget mest. Stik i mod alle regler, så er det nemmest at sælge aktier du stadig har gevinst på end dem du har tabt på. Derfor vil aktier der er steget meget altid være den det går hårdest ud over i en situation som denne.
-
Da Genmabs nuværende indtjening er meget lav i
forhold til markedsværdien, er Genmab ikke en defensiv aktie -
Defensive aktier har lavt P/E tal og betaler et pænt udbytte
-
-
Hvis vi kalkulerer med en indtjening omkring 10 mia usd årligt, om ca. 5 år. Så vil Genmab få tæt på 2 mia usd heraf i royalties hvert år. Helt vanvittigt, men realistisk potentiale...det vil selvsagt banke P/E helt i bund, og kursen skal så naturligvis ligge i et betydeligt højere leje.
-
Og det er så kun Dara vi taler her.... Arzerra i MS, Humax TF-ADC, Duo, Hexa, samt de 25 potentielle midler de arbejder med, giver naturligvis yderligere potentiale... og nå ja, så er der selvfølgelig det mulige opkøbsscenarie.... så der er masser af lodsedler med gode odds, i Genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind