Genmab — Juni 2016
-
En tanke: Lad os antage at Genmabs nuværende kurs afspejler forventninger til de nuværende Darzalex godkendelser. Hvis Darzalex i 2017 bliver godkendt til firstline behandling, så forventes patientgrundlaget at mange dobles, måske med en faktor 5-10. Vil det så være rimelig at sige at kursen bør stige 5-10 gange også?
-
Danskerne på køb. A/B på salg. Det ligner noget vi har set før efter store fald efterfulgt af stigning. Om det er en "død kat" ved vi ikke, men muligheden er stor.
-
+3,29%
-
http://www.investopedia.com/terms/d/deadcatbounce.asp du kan læse det her nick.
-
Normalt er definitionen hæftet til en kortvarig stigning i et bearmarked. Bruges dog også om stigninger som ikke er holdbare i volatile markeder som nu.
-
Markedet er meget fokuseret på afstemningen den 23. juni. Umiddelbart derefter (den 26. juni) er der valg i Spanien. Det får ikke meget opmærksomhed. Men jeg mener faktisk, at det kan få stor betydning. Flere partier som er imod de tiltag der er blevet lavet, og som har sendt Spanien i den rigtige retning, vinder frem. Det vil kunne skabe en situation,
som vi så den i Grækenland. -
-
Super artikel med god opsummering.
-
@Bulder. Jeg har lige set youtube clippet med Peter Lebowitz, som du lagte ind i går. Her for man indtryk af Jansens ambitiøse planer om at rykke endnu længere frem end frontline, nemlig til smoldering (Centaurus SMM2001). En "must see" video for alle der er med langsigtigt, og cementerer endnu tydeligere det langsigtede topsalgspotentiale for Darzalex
-
Blot til orientering drømte jeg i nat at PFS i Pollux Dara armen ville blive 56 måneder. Ligeledes ville CR stige til 56 %
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind