Genmab — Juni 2016
-
Angående GS så tror jeg ikke de har travlt da to af deres storkunder er storforbrugere af Genmab og de bliver ikke valgt til et kommende opkøbsscnarie hvis de viser stor interesse for casen og dækker den massivt. De er med andre ord pisse ligeglade med Genmab, hvilket er hel forståeligt og jeg og mange andre er pisse ligeglade med GS og deres metoder. Jeg kunne tænke, jo færre pip fra GS jo større chance for opkøb, så de må gerne pippe lidt engang i mellem.
-
Velkommen JacoP. Vi har brug for al den støtte vi kan få i disse brexit-tider.

-
Hej alle. Nu har jeg læst The Black Swan af ROI og det var bestemt interessant og opmuntrende læsning. Men jeg forstår nu stadigvæk ikke hvorfor Janssen/J&J nøler med at komme med et bud på Genmab. De kender jo om nogen værdien af Darzalex, de mange kombinationsstudier og pipelinen i øvrigt. Hvorfor vente til Gilead eller andre byder kursen op? Eller vente på at kursen stiger over de kommende måneder?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
tingene kan ændre sig med lynets hast (af flere årsager) og aktien er voldsomt undervurderet.