Genmab — Juni 2016
-
Et lørdagssidespring. Er der nogen som kender dette danske firma inden for cancer og inflammation. Det ser umiddelbart meget spændende ud: http://www.shareholders.dk/kampagne/InvestorDagen-Aarhus-2016-webtv/Nuevolution
-
Hej Helge. Ja, jeg har et mindre frimærke i dem. Og regner nok med at jeg køber op henover sommeren, da de regner med komme med en del kurstrigger nyheder i løbet af efteråret. Jeg hørte om dem første gang i efteråret på investordagen i Kolding, og siden hen i foråret i Kbh.
-
Nej..Mon ikke du kan finde dem ved søgefunktionen på PLay?
-
okay. Så har jeg set dem, kiggede bare nu og der var ikke nogle nye. Har du selv købt et frimærke i Nuevolution? Jeg synes en anden vinkel er at de har evnet at lave en del partnerskaber allerede, det gør at de ikke nødvendigvis står om et år og skal bede om flere penge. Desuden har de pløjet rigtig mange penge ned i forskning allerede. Og de har en ret unik platform, der gør at jeg tænker at de står ret stærk allerede.
-
Jeg har ikke købt aktien endnu. Er først nu gået i gang med research.
-
Hvis du hører sidst i foredraget, så fortæller han, at der kommer en ny sygdom på bordet. Navnet var en hemmelighed et stykke tid endnu.
-
Transalp. Her et indslag fra TVsyd. Dejligt at se videoen med patienten. http://www.proinvestor.com/boards/73475/GENMAB-Forskere-i-Vejle-opfinder-vidundermiddel-mod-kraeft
-
Okay. Hvis du kan finde det fra investordagen i Kolding, så er det direktøren der præsentere det. Han virkede bare rigtig dygtig og med stor tillid til deres produkt. Det var en meget overbevisende præsentation. Så hvis du kan finde den, så vil jeg anbefale den. Selv om en del af slidesne i deres PP går igen. Der var de heller ikke børsnoteret, og planer for den introduktion, blev først præsenteret efter en måned derfra som jeg husker det
-
-
Det jeg bare ikke helt kan gennemskue med dem, det er følgende; er at de midler der kommer, er de BB potentiale? Og de ting de forsker i er det kun sorasis og ledgigt, for det lyder som om at de kan søge meget bredt.
Så hvis du i din research, så må du meget gerne dele det. -
Regner med at have et møde med dem i den kommende tid.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind