Genmab — Juni 2016
-
Fra Danske her til morgen: GENMAB: Darzalex/daratumumab ph3 POLLUX data expected 16:50cet. Key data known
but additional data could be positive even if expectations are high. -
hvorfor ikke starte et projekt som disse https://www.booomerang.dk/, så kan folk selv donerer, hvad de har råd til. Det virker i andre sammenhænge, jeg har selv flere gange givet penge til teaterprojekter etc Dette kunne være en løsning. Der må være en del af dette forum, som gerne vil holde et projekt som dette kørende
-
Pauly...Udgifterne er begrænset. Jeg har skåret alt væk. Problemet er så at at jeg arbejder mere eller mindre gratis og der ikke er penge til udvikling. Det kan jeg sagtens forsætte med af ren veneration. Men det får vi ikke en international Genmabchat af. Det var det som fik gang i snakken om donation.
-
mobbyduck..Tak for link. Jeg vender tilbage, når jeg har fundet et brugbart koncept.
-
ja god ide, bare en side, hvor folk med deres brugernavn/Navn etc kan gå ind og donerer med kort etc, når de kan samle millioner ind til film og teater, kan vi vel gså finde nogle midler, der er ihvertfald rigtig mange her, der har tjent en rigitg god skilling på GENMAB
-
@nohope, måske rigtigt, men der er vel en grund til, at der er så mange, der besøger dette forum, findes vel ikke meget bedre, så nogle penge vil der helt sikkert komme ind
-
nohope..Vi har til den løbende drift minus lønninger. Vi har pænt med bannere og Q&A aftaler fremadrettet. Det er udvikling vi taler om. Det er dyrt.
-
Legolas se her http://www.ehaweb.org/ man skal nok være medlem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg sidder klar. Er helt enig med mobby