Genmab — Juni 2016
-
Lyder som en ide med en ekstra chat på engelsk. Lige nu er det imidlertid ikke usandsynligt at de translater den danske. Problemet, som næsten allerede er der, kan blive at chatten kun har værdi hvis man kontinuerligt følger den. Bliver der flere brugere, flere kommentarer, eller mange "medløbende" kommentarer - skal alle nok tænke på at sætte debatten mere i spil.
-
Hvis bare 25% af vores besøgende ville betale 100 kr. pr. måned kunne vi lave et fremragende site.
-
Tak for opbakningen. Jeg er ikke meget for en donation uden decideret modydelse som mange kan tage og føle på. Jeg går i tænkebox. Har du forslag hertil, så skriv endelig til mig på
mail [email protected]. -
Tak Mogan..Jeg sagde netop ja til tjansen som debatredaktør for to år siden at hjælpe min kammerat og de andre investorer som har smidt mange penge i sitet gennem årene. Sitet var dengang tæt på nedlukning. Nu er alle de dyre folk skåret helt væk. PI har overlevet med massiv fremgang i unikke besøgende og sidevisninger. Problemet er så bare at der ikke er ressourcer til forretningsudvikling. Det er ærgeligt, men jeg har altså ikke selv tiden til det. Slet ikke i en virksomhed jeg ikke selv ejer.
-
Altså kører vi så videre med de tekniske skavanker vi nu har - og egenligt går det meget godt. Jeg bliver i hvert fald ikke træt af at facilitere kvalitetsdebat som den vi har i Genmabchatten.

-
Netop transalp..Mine tanker går helt i den retning. Vi har fjernet realtidsvisningerne, men stjernen betyder at man slipper for reklamer i chatten og får en powerbar i bunden.
-
Hvis rigtig mange vil betale 100 kr pr. måned for det, så vil jeg være meget glad.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind