Genmab — Juni 2016
-
Ikke fordi jeg tror det vil ske, men hostile bid forekommer da ofte. Og hvem siger forskerne i Utrecht vil forsvinde på det?
-
Hostile er en mulighed, men jeg har svært ved at se scenariet. Hvis det "kun" er værdien af dara så giver det mening, men hvis det er pipeline der investeres i så er der jo en maga risk, om de ansatte følger med over i bureaukratiet hos Big Pharma. Historien viser jo meget skræmmende at de ofte går galt. Det er svært at købe sig til innovation. Det er noget andet med IP.
-
Jeg siger jo heller hostile vil ske. Mit point var bare, at hvis det sker, så bestemmer Jan ikke, det gør aktionærerne. Jan eneste chance er så, at få en anden venligsindet spiller til at byde over.
-
@ROI TOP TOP DOLLAR, du er ligesom JVW, du skuffer sgu aldrig!
-
OHW - kan du nævne et par eksempler på hvor retail aktionærer har forhindret en overtagelse? Så skal du vist snakke med Fidelity, hvis du vil forhindre noget.
-
Jeg er enig OHW, men når storkapitalen går i gang, så har vi små aldrig en chance
-
vil det så være OK at Novo overtager Genmab?
-
hæld nu lige lidt vand på køleren. Det ser lidt overophedet ud.... Dara har aldrig bevist klinisk effekt udenfor MM, og det er særdeles svært for os at indregne noget her. Se bare på Biogen, hvor svært det kan være at skabe effekt i programmer, der ellers er massive forventninger til...
-
enig Sukkeralf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind