Genmab — Juni 2016
-
og de fik fuld underholdning for pengene Helge!
-
Det lyder forrygende.
-
Mon ikke Mobbyduck..jeg delte med vanlig rund hånd ud på Facebook. Det væltede ind bagefter.
-
ja, du har selvfølgelig ret Sukker - Amgen må allerede føle sig presset mht Kyprolis, for de skal jo ud og overgå Castor og Alcyone i fase 3 efficacy - de må da sidde og vride sig noget mens de regner på det, for hvor stort et studie skal de lave for at være nogenlunde sikre på signifikans
-
Godnat herfra. Startede dagen i Holbæk kl. 5. Har snakket masser af Genmab hele dagen på Investordagen i Aarhus. Bla. med flere analytikere. De er bull hele vejen rundt. De gjorde jeg også på færgen hjem til Odden samtidigt mens jeg
kommenterede her. Tak for indsatsen til alle. Vi snakkes ved i morgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind