Genmab — Juni 2016
-
jeg er lidt fristet til at sige, hvor meget værre kan det blive i dag? Men belært af smertelig og hyppig erfaring vil jeg absolut lade være
-
-
men vi skal jo have hævet de renter på et eller andet tidspunkt - det er jo gift for økonomien, at de er så lave i så lang tid
-
mon ikke vi får en lille korrektion her den sidste halve time? markant faldende usd samtidigt med faldende index er ikke hverdagskost
-
indtil videre har jeg absolut IKKE haft ret i min forudsigelse. US fortsætter mod syd
-
I øvrigt, så kommenterede Ohad Hammer, at ASH i december generelt var en markant skuffelse ifht forventninger til klinikken.
-
Lad os håbe, at GEN igen kan skinne igennem som en klar stjerne
-
har lige suppleret i 1228 - tror simpelthen ikke med Asco for døren,
at den kan presses længere ned - men jeg har også før taget fejl!! -
vi har før været bagud i pausen, og tabt
-
Det er standardjoken på mit veteranhold.

-
PS: Syntes at aktien ser stærk ud lige nu.
-
under angreb fra både valuta, og markedsudvikling...
-
Jeps..Det er hård kost.
-
...men den virkelige test kommer i næste uge. Om vi slutter ugen i 1230 eller 1240 kommer nok ikke til at gøre den store forskel
-
Enig.
-
Jeg kan godt være lidt nervøs for, at der er rigtig mange forventninger indregnet allerede - men min egen forventning er, at der sker et skifte i "equity story", som en god bekendt altid taler om
-
De-risking som følge af de gode kliniske data - og deraf følgende investor influx fra de store udenlandske institutionelle
-
Det er nu vi skal høste frugterne af at være repræsenteret i msci index og have interessen fra de store udenlandske banker
-
at sammenligningen med pcyc og ibrutinib ligger lige til højrebenet er nok heller ikke skidt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind