Genmab — Maj 2016
-
hej og undskyld jeg spørger... men hvad er det JDW har sagt "very soon" til ?
-
Jeg har set på Blommberg, hvem anbefaler Genmab og hvilken holdning har de. Følgende har et køb og
en højere måljurs end dagens niveau: Bryan Garnier 1450, Nordea 1440, Danske Bank 1300, SEB 1250, Jyske Bank 1250. -
Mon ikke vi snart se en opjustering fra City?
-
Følgende har køb og en målkurs uden potentiale: Kempen & Co 1200, Jefferies 1150, ABG Sundal 1100
-
Sydbank har køb men ingen målkurs, Goldman har neutral målkurs 950 og så er der AlphaValue med sælg målurs 716
-
Så der bør snart komme en reaktion fra Kempen, Jefferies, ABG og Goldman
-
Ja Helge. Citibank har køb målkurs 1140. Dem må vi også snart høre fra.
-
MUFC, tak for info. Ikke os alle der lige har de små 150k om året det vel godt og vel koster for at have adgang til en Bloomberg terminal
-
MUFC hvis dt link var til mig, kan det ikke åbnes....
-
Nej linket var den information jeg lige beskrev fra Bloomberg, men virker åbenbart ikke.
-
Jeg har slettet MUFC.
-
Tak Helge

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind