Genmab — Maj 2016
-
Salgstallene kan være det flere korte har sat som mål for deres spekulation.
-
Jeg fiskede nogle af deres aktier i 1203.
-
MUFC tror også det studie er meget realistisk - svært at tror Celgene ikke vil på banen, men det er måske ligeledes også i Janssens interesse, så måske de sponsorerer Daratumumab til studiet. Det lød i hvert fald på Jan som om det var mere på vej angående checkpoint inhibitorer - også noget der var tæt på.
-
Sukkeralf. Hvor lang tid tror du der går før Dara/Pom/Dex data bliver præsenteret i Medical Journal? Det skulle jo åbne op for salg i den combination.
-
Genmab har Carina studiet i fase 2. Der tester man dara i lymfekræft. Men meget lidt fokus på det, hvilket jeg ikke forstår.
-
-
Janssen/Roche har startet samarbejde hvor man tester dara i kombi med et Roche product. Fase 1 starter snart i solide tumorer
-
Ja også tisotumab er rettet mod solide tumorer
-
-
Jeg nævnte også for min mor (som er ansat på et sygehus) lidt om Genmab den anden dag. Hun kunne ikke forklare mig hvad solide tumorer var, kun hvordan man kunne se forskel på en metastase og primærsteder, vha. CT scanninger. Nogen der kan forklare solide tumorer?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind