Genmab — Maj 2016
-
Så vidt jeg kan se hos finanstilsynet så satte Shaw shorten omkring 22. feb. altså lige da Genmab var ved at komme sig efter det store dyk. Så hvis Shaw overhovedet kigger på de enkelte selskaber, må det betyde at de regnede med at Genmab skulle derned igen, hvor de lige var kommet op fra.
-
Men regner du ikke med en en stigning i salget? Og tænker du ikke at vi vil se en stigning når Q2 gøres op, her tænker jeg at vi jo vil få salg fra Tyskland og formodentlig spanien også. Vi så jo der ar et salg af dara i Q4 15, tiltrods for at det kun var på markedet i 1,5 måned.
-
Tror mange anonyme lægger deres investering om til genmab , dem som traditionelt har ligget i mærsk vestas bankaktier , da de ikke har tendens til at stige i øjeblikket ... nu er genmab ved at blive anerkendt som en seriøs aktie med udsigt til mere i løbet af nogle år ....
-
Men, Jan har jo udtalt at de kunne rulle det hurtigt ud i Tyskland. Det læser jeg som om at de er nået til enighed om priser, selv om alle pharma selskaberne ved gud ved at det er svært, så jeg tænker at vi vil se en effekt, spørgsmålet er vel bare hvor stor en effekt. Det har jo nærmest haft formalia over sig den godkendelse, dermed har de stensikkert arbejdet i kulissen på en prisaftale.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind