Genmab — Maj 2016
-
Brexit går i øjeblikket den rigtige vej. Ifølge Financial Times har de sidste 6 malinger vist et pænt + til "stay" https://ig.ft.com/sites/brexit-polling/
-
Er det på onsdag vi får salgstal fra April?
-
yes
-
Jeg er helt enig, jeg nåede personligt at samle lidt op i 915,- men jeg tænker lidt som Investor89. Der er blevet taget rigtig meget risiko ud af Genmab nu og det er jo dejligt. Jeg satser dog på at vi skal ned efter ASCO og ifm. BREXIT, det tror jeg kommer til at give store bølgeskvulp. Og så er mit håb at Genmab kommer ned i og vi igen kan samle op. Og så kommer der forhåbentlig en opjustering ifm Q2:-D
-
I realiteten bør en aktie som Genmab være sikker havn i forbindelse med Brexit, men ok der er en tendes til at alle typer aktier bliver ramt over en bred kam ved generel nervøsitet og usikkerhed i markedet.
-
Godkendelse EU, Asco, opjusteringer i forbindelse med salgstal, peer view artikel(udløser køb uden godkendelse), ansøgning second line, ASH og et oplagt aktiesplit og mulige deals i pipeline, plus salgsmoden
......fine triggere og en kurs på 1600-2000 i årets slutning er indenfor rækkevidde, men hvad siger analytikerne? -
Kan ikke se Nordea har hævet target fra 1.100 endnu. Mener du ikke Danske Bank
? -
-
Jeg grinte altså lidt da jeg læste dette: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/experterna/expert/kommentar.html?expert=JACKSON&id=6420
-
Ved godt hvad han mener men udtryk som: "Patienterne har en kedelig tendens til at blive raske" og "heldigvis er der mange med hepatitis" er noget voldsomme udtryk at bruge selvom man gerne vil tjene penge

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind