Genmab — Maj 2016
-
Så hvis det er f.eks. 6 milliarder USD. Så ganger du det med royaltysatsen (12-20%), Så har du Genmabs årlige royalty.
-
Royaltysatsen er stigende til omsætningen rammer USD 3 milliarder per år. Her er den cappet på 20%
-
OK, mange tak for svaret. Som jeg regner det, svarer det sådan groft set til, at Darzalex bidrager med en EPS på ca. 130. og en P/E på under 10, hvis man anvender den aktuelle kurs. Ved du hvornår Sydbank tror, at Darzalex' rammer det estimerede topsalg (under forudsætning at, at der sker udvidelse af label m.m.)?
-
Jeg tror det er et sted mellem 2023 og 2025
-
Genmab kan aldrig helt ramme 20%, da omsætningen under 3 mia USD vil trække lidt ned
-
Den burde komme inden åbning i morgen, da han fredag skrev "we strongly recommend to buy"
-
Jeg tænker at de nye kursmål måske først kommer efter recepttal på onsdag...
-
Så skal recepttal godt nok være gode, da Novod ligger på linie med Genmab. 425m USD for året. Jeg tror mere på derisking vil blive brugt som argument
-
Ja det er muligt. Men så er det vel svært for ham hver anden dag at give købsanbefalinger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind