Genmab — Maj 2016
-
KI69 - nu er jeg bestemt en af de mere forsigtige, så umiddelbart nej det tror jeg ikke endnu. Potentialet er der men jeg skal se solide data uden for MM, før jeg tror på dette. Alle forudsætninger for at eventyret fortsætter er til stede. Jeg er dog til stadighed lidt skuffet over deres egen pipeline so far, men det kan jo ændre sig i løbet af få år. Det kræver jo kun et ekstra solidt skud fra den tidlige pipeline, så står Genmab meget stærkt og de har økonomien og viden til at gøre det
-
Jeg græder stadig over de aktier jeg solgte i kurs 120kr for at købe en gammel clio..den skal nu sælges for mindst 350.000 kr

-
Kurs 3000 er så uden andre områder for anvendelse. Hvis Darzalex kan benyttes effektivt i andre former så sætter fantasien kun grænsen, men et estimat kunne være 18000 som ca. svarer til NOVO's markedsværdi og husk JDW sagde at Europa ville få se et biotekfirma det aldrig har set før og det betyder at de skal overgå NOVO, så hvorfor sælge til den lave kurs som 1000 er?
-
Måske vil brexit påvirke aktiekursen på 1-2 måneders sigt. Men det er ikke noget der påvirker aktien langsigtet.. Og selvfølgelig vil et dårligt studie påvirke dem. Men vi har lige fået data fra de 2 vigtigste studier. Så nu er casen klart de-risked massivt.
-
Indenfor MM ser jeg ikke den store risiko mere, heller ikke i frontline. Risiko for fejlede studier er udenfor MM
-
Nyt fra Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/573cb71f725ed7540a0d4e4b
-
Smoldering kan selvfølgelig stadig kikse fordi det er så uprøvet et marked og nok kræver diagnostik for at udvælge patienter osv.
-
Sukker, ja det er fokus på medicinpriser. Men indtil nu har jeg slet ikke set pres på priserne på "revolutionerende lægemidler". Der hvor der er pres på er især lægemidler med generisk konkurrence, lægemidler hvor virkningen ikke er helt dokumenteret osv. Hvis man ser på Dara, Opdivo, Imbruvica, Ja selv Harvoni osv. er der ikke kæmpe prispres
-
Darazalex vil heller ikke være dyr i mange af kombinationerne.
-
Jan beskrev problematikken fint i vores Q&A.
-
Revlimid er væsentlig dyrere end Darzalex. USD 144t pr. år. Og Darzalex priser falder i år 2
-
Netop MUFC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind