Genmab — Maj 2016
-
God morgen.

-
Det er der Repsac.
-
Med hensyn til udenlandske er jeg ikke sikker. Ved dog at vi har mange besøgende hver dag dag fra mange lande. Især Holland og USA. Det kan selvfølgelig være danskere som bor i udlandet.
-
At der er gang i google translate i Holland ved jeg helt positivt. Det er bla. Genmabs folk dernede som selvfølgelig følger med.
-
Mange læser chat historikken fra Q&A eller det transcript vi sende ud dagen efter. Det er på engelsk.
-
Jeg har ikke tid til Seeking Alpha. Husker dog at vi havde en skrap amerikaner med analyser for nogle år siden.
-
Hvis der er nogen af ekspertene her i chatten som vil gå med i et decideret analyseteam sammen med mig omkring Genmab så er i velkomne. Jeg har for øjeblikket to hold i gang omkring laks og råvarer som vi lægger frem
lige efter sommerferien. -
-
CHMP gav positiv udmelding den 28. januar på Empliciti. Så det tog lidt over 3 måneder at få godkendelse
-
Darzalex blev anbefalet af CHMP den 1. april. Så det kan tage lidt tid endnu
-
Tak for info MUFC.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind