Genmab — Maj 2016
-
Jo Genmabs kurs vil blive udfordret på mandag. GILD udmelder at de er på jagt http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-05-06/gilead-new-ceo-says-it-s-time-to-go-out-and-do-important-deals?cmpid=yhoo.headline
-
Hæh - tusind tak for den. Det eneste, han udelukker er vel næsten T-celle terapi... Mon markedet vil belønne gild for et gen opkøb? De fleste programmer er milevidt fra markedet i gild's normale
p/e termer -
Men med dara's succes må antibodies i forskellige konfigurationer vel være på vej tilbage som seriøs kandidat til fremtidens cancerterapi?
-
Anyway, jeg ville nu gerne have en kvalificeret diskussion omkring korrelationen mellem det toneangivende biotechindex og gen. Jeg opfatter en klar sammenhæng, men vil selvfølgelig gerne modbevises / tales imod hvis verden ikke hænger sådan sammen
-
Tak for link Solsen.

-
vi har åbenbart punket blogbuster for meget. Han vil ikke længere dele sine headlines med os
-
og ham solsen, der. Indeholder han ikke lidt mere debat-potentiale, end bare at skælde mig ud?
-

-
Tro mig jeg skælder ikke ud men alt det der med ulven kommer osv er ikke min kop the. Genmab holder man blot nu og tager op og nedture med indtil vi får et bud på butikken. Vi aner ikke hvornår det kommer blot at Winkel nærmest har sagt at det kommer !
-
Budet kommer, hvis det kommer. I min optik en ligegyldig diskussion, men jeg har forsøgt at bidrage. Hvis fundamentet skrider under generelle valutions, så har vi ballade. Tilsyneladende er der ikke mange der interesserer sig her.
-
So solsen, hop over mine indlæg, og vi er begge rigere
-
Fair enough, men din debat halter seriøst. Først er det ulven kommer og dernæst fremhæver du mit argument fra dit eget link som dit eget. Udviklingspotentialet er intakt
-
Årh, du kiggede i går. Jamen så er verden jo vel forvaret. Nu må du dælme spænde hjelmen, for jeg fornemmer en form for potentiale i dig!
-
Solsen - hvad er det vi skal lægge mærke i dit GILD link mht. CAR T?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind