Genmab — Maj 2016
-
Af den samlede mængde indlæg, så fylder teknik stort set ingenting.
-
For os der bruger fald til at købe flere aktier på, så kan teknik være nyttigt.
-
-
Det ved jeg Darvin.

-
Vores Facebookside har gigantisk succes. Her kan man oprette de tråde man vil inden for rimelighedens grænser. https://www.facebook.com/groups/1552522675046712/?fref=ts
-
Teknisk kan vi ikke rigtigt rumme flere chats. Der er for mange som skriver i de forkerte.To chats med Genmab vil gå helt galt med fejlplacerede indlæg.
-
Jeg har ikke en facebook account, og vil heller ikke have en. Kan man læse med uden account?
-
Det kan man desværre ikke. Hvis du laver en og melder dig, så vil du være anonym så længe du kun læser med.
-
Du kan eventuelt låne hustruens eller ungernes account i en snæver vending.

-
Kommer der værdifuld
info på facebook, der ikke rammer denne chat? -
Nej..Jeg sender alle ned til denne chat. Niveauet fås ikke højere nogen steder. Vores besøgende her er firedoblet efter jeg begyndte på det.
-
Unger og hustru er heller ikke på facebook, de bruger Instagram og Snapchat
-
Det er helt specielt for Genmab.
-
MUFC...Du har en moderne familie. Instagram og Snapchat er for avenceret her i huset. Ved dog at vores udeboende børn bruger det.
-
Så holder jeg mig til denne chat, og læser med på EI (kun for underholdningens skynde)

-
underholdningens skyld
-
Jeg er på et utal af aktiefora hver dag. Er admin. på mange grupper ud over PI. Der er ro og humor på alle steder. Det sætter jeg stor pris på.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind