Genmab — Maj 2016
-
For mig som lægmand ser Ocrelizumab og Ofatumumab ud til virke 'helt ens'. Ocrelizumab er vist lige på trapperne, så forhåbentligt skrider fase-III med Ofatumumab hurtigt fremad. Tidligere var der en her på PI, der beroligede mig med, at der er plads til flere på markedet. Det sætter jeg min lid til

-
God morgen.

-
Sukkeralf - hvad er fordelen ved at Ofa er et fuldt humant antistof? Mindre bivirkninger?
-
Tak Sukkeralf - altid rart med en begrundelse for, hvorfor Ofa har en fremtid

-
Roche får europæisk medvind til cancermiddel
Den medicinske komité, CHMP, under EMA har anbefalet Roches cancermiddel Gazyvaro i en ny indikation, hvor også Genmab tester sit lægemiddel daratumumab.
(medwatch.dk)
-
Follikulært lymfom (FL).
-
-
vedtægter
-
E. Fusion.
Såfremt selskabet er det fortsættende selskab i en fusion foretages der
ingen justering af Tegningskursen og/eller Aktieantallet. Såfremt det endeligt
besluttes at fusionere selskabet med et andet selskab end selskabet som det
fortsættende selskab, ændres Indehaverens ikke-udnyttede Warrants til en ret til
tegning af nye aktier i det fortsættende selskab. -
Den Udnyttelseskurs og/eller
Aktieantal, der er gældende på fusionstidspunktet, justeres på basis af det ombytningsforhold,
der ved fusionen var gældende mellem selskabets aktier og aktierne i
det fortsættende selskab og i øvrigt i overensstemmelse med pkt. D ovenfor. For
perioden efter fusionen justeres denne justerede Tegningskurs og/eller Aktieantal i
overensstemmelse med de regler, der i øvrigt findes i nærværende Warrant Plan.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind