Genmab — April 2016
-
Mcjean: Selvom de skulle betale en præmie på 100% så ved vi jo allesammen godt hvad potentialet er i GEN's pipeline. Synes også det lugter lidt af forhandlingsretorik, men lad os nu se. Jeg synes uanset hvad at det er kanon at få konkretiseret J&J's tanker på området
-
nu skal der jo lige være en 90% tilslutning fra aktionæernes side. Jeg forstår ikke helt, at alle drømmer om et salg. På den lange bane, ser det da glimrende ud, selv uden et salg
-
jeg er ikke tilhønger af et salg, hvor kan vi placerer pengene bedre
-
tilhænger
-
nu bor jeg i england, så har ikke helt de samme kvaler, som i danmark. Jeg mener bare, at der her kan jeg udvikle sig til noget, der er helt gigantisk. Ja, det er da rart, at der står lidt ekstra millioner på kontoen, men hvor smider vi dem hen, og forrenter dem bedre end i genmab
-
jo
-
lol
-
enig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind