Genmab — April 2016
-
marginalt dårlig uge - men vi ligger stadig godt. GEN er kun 2,5% fra ATH luk og vi begynder at se seriøse kurstargets mellem 1100 og 1200. Jeg vover pelsen og siger at GEN stadig er på vej op...
-
Legolas - op eller nedtrend på en aktie er noget af det sværeste at spotte. Men det ved du alt om som gammel ræv i gamet. GEN ligger markant over sine peers, men som starten af året har vist os, så er GEN ikke immun overfor markedet...
-
-
Viser tisotumab vedotin tænder, så vokser træerne i himlen
-
-
Har lige købt et Ekstrablad (psst..sig det ikke til nogen.
) for at læse deres artikler om T-celleterapi på Herlev hospital. Absolut læseværdigt. -
http://www.the-scientist.com/?articles.view/articleNo/42462/title/The-CAR-T-Cell-Race/ Gratis til Helge så du ikke en anden gang skal købe det smuds
-

-
Novavax (NVAX) fremlægger der fase 3 data på RSV ca samtidig som Bavarian fremlægger fase 1. Det bliver også spændende hvad resultat de får. Hvis det lykkes for dem, så er de 2 år foran Bavarian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Danske hævede til 1145 og Citygroup til 1140. TA og FA peger opad - der er ikke grund til at tro andet !!!