Genmab — April 2016
-
Næppe, USD er ikke steget på det seneste.
-
næh - USD er hoppet ca 1,5% tilbage fra bunden. Om noget så skulle targets nedjusteres pga USD
-
@Legolas, jeg kan se på det på mandag, hvilke argumenter de bruger. Måske andre kan es det i dag
-
interessant strategi Nordea har - køb en, sælg 11
-
jeg vil næste æde min hat på, at argumenterne går to/tre veje. de-risking pga godkendelse og early termination - fremrykket cashflow pga early termination og hurtig penetration og for det 3. udvidelse af indikation til non-MM
-
Det har du nok ret i dingleberry
-
well, nordea er faktisk ved at nærme sig den tunge ende af kurstargets...
-
Tak kbsv
-
NDA har efterhånden nettosolgt for små kr. 100 mio på 1,5 handelsdag. Mon det er atp, der reducerer, eller mon det er shaw der leger?
-
ikke dårligt - du må have nogle gode forbindelser

-
jeg har gode forbindelser i danske medier... er det noget vi skal "Breake"
allerede nu legolas
-
nå spøg til side... talte man ikek om der ville gå en del uger efter anbefalingen inden godkendelse kunne komme ? mener at man sidst talte om i eftteråret
-
Godkendelse i EU skal komme senest 67 dage efter CHMP indstillingen. På Empliciti kom den hurtigere. Man taler om EU lancering i juni/juli. Først kommer Tyskland.
-
CHMP indstilling kom den 1. april. Så 67 dage derefter har vi senest godkendelse.
-
ok tak for svar MUFC
-
hverdage eller dage ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind