Genmab — April 2016
-
Er jeg gået forkert ? Er det her ikke godt nok GENMAB chatten

-
Kan i hvert fald godt forstå hvis nogle brokker sig over en take over kurs i Genmab på 18 kr

-
God morgen. Tak Spot.

-
Danske Bank hæver målkurs på Genmab til 1145 fra 1048.
-
Tak for opdateringen MUFC.
-
Det går som præsten prædiker! Dvs kursmål bliver hævet med 100kr ad gangen, nøjagtig som Florian S. forudsagde

-
Næppe, USD er ikke steget på det seneste.
-
næh - USD er hoppet ca 1,5% tilbage fra bunden. Om noget så skulle targets nedjusteres pga USD
-
@Legolas, jeg kan se på det på mandag, hvilke argumenter de bruger. Måske andre kan es det i dag
-
interessant strategi Nordea har - køb en, sælg 11
-
jeg vil næste æde min hat på, at argumenterne går to/tre veje. de-risking pga godkendelse og early termination - fremrykket cashflow pga early termination og hurtig penetration og for det 3. udvidelse af indikation til non-MM
-
Det har du nok ret i dingleberry
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind