Genmab — April 2016
-
Lidt underligt at der ikke handles flere Bull Genmab 3 N på Nordnet. Jeg troede den ville blive vildt populær.
-
Det er ikke nogen anbefaling fra min side. Holder mig til aktierne, men sønnen har købt et frimærke.
-
Der er en svært spread på instrumentet.
-
Altså hvis man er kort på den slags.
-
Hej alle sammen. Er der nogen der ved om der er optioner tilknyttet Genmab og hvor de evt. handles? Har pt 1210 stk CFD i Genmab som jeg gerne vil afdække risiko på.
-
@bassemanden, kan du ikke bare sætte et stop loss call ind, så er du da dækket
-
jo et stop loss eller traling stop kunne man godt men kommer der en uventet dårlig nyhed som vil rykke kursen kraftigt ned er der jo som regel et kæmpe gab ned som de andre ikke vil fange.
-
En option som vil give retten til at sælge til en given kurs ville jo være det bedste som en slags forsikring.
-
Så ser det ud til at AB endelig er begyndt deres tilbagetrækning af dagens nettosalg. lad os se om vi ikke snart bryder igennem 950... jeg tror på det

-
En stille dag på kontoret. Tak for link Sukker.

-
Forunderligt stille. Jeg havde næsten glemt, at aktien også kan være uforandret af og til
-
Er det næste tirsdag, der kommer salgstal for q1 (hvis vi er heldige)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind