Genmab — April 2016
-
Det er Jesper Lunds tekniske og fundamentale analyse af de danske C20-aktier. Genmab er egentlig ikke omtalt særligt omfattende, men Lund skriver at "Genmab er i klart køb" (rent teknisk) og at han forventer at "Genmab går i 2.000 kr. inden for to år.
" -
Velbekommen

-
2000 om 2 år. Lidt lang tid at vente. Men OK den tager jeg.
-
Novod mener det ikke. De har EUR 400m i cash. Jeg ved ikke hvad sådan noget koster.
-
De dropper måske MOR202 hvis de ikke finder ny partner
-
Skal de køre de studier og samtidig være seriøse i en retssag mod JnJ/Genmab, så kan det bliver surt at være aktionær i M. Det ligner et longshot uden at have kendskab til, hvad det kræver af likvider at køre studierne helt ud - specielt set i lyset af retssagers varighed. Jeg har tillid til JnJ og kunne ikke forestille mig at hedge M.
-
Jeg vil heller ikke hedge i Mor. Men prøv lige at se deres pipeline. Genmabs er vand ved siden af!
-
Jeg kender heller ikke potentialet i deres pipeline, men Sukkeralf nævnte han havde set på dem, men ikke investeret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind