Genmab — April 2016
-
200 millioner på 23min siger vidst alt
-
Jeg er Sparnordkunde. Vi læser med i chatten.

-
Jeg andre aktier der ser værre ud i dag.
-
Det er så kun i frimærkesamlingen.
-
Enig med Sydbank: http://play.borsen.dk/social/57035c47725ed7540a0d1c66
-
Hæh, hvis der var en eller anden form for parallelitet - og alt andet lige - så skulle morphosys stige 20-25%...
-
Dose Escalation Study of JNJ-63709178, a Humanized CD123 x CD3 DuoBody in Subjects With Relapsed or Refractory Acute Myeloid Leukemia (AML)https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02715011?term=jnj+cd3&rank=1
-
This is first-in-human (FIH) Phase 1, open-label (identity of assigned study drug will be known), multicenter, dose escalation study with dose expansion to identify the RP2D and to evaluate the safety, tolerability, and preliminary antitumor activity of JNJ-63709178 in adult subjects with relapsed or refractory acute myeloid leukemia (AML).
-
Spændende! Dejligt med nogle IND'er efter den laaaaange tørke
-
Nordea afholdte en conf call i går med Dr Landgren, Chief Myeloma Service, Memorial Sloan Kettering Cancer Center, New York på Darzalex. De møde ham på deres tur sidste år, og der var han skeptisk ift. Darzalex og enkelte deltagere på turen blev noget bekymrede. Den skepsis er nu totalt væk, og han havde flere gode historier om personer, der havde stået med et ben i graven men nu skulle til at bestille sommerferie efter at have fået Darzalex. Han mente desuden, at Darzalex er mere effektivt end
-
Kyprolis, der ellers er det stof med den højeste responrate (men med ekstreme bivirkninger)
-
315k aktier i tossetimen. Så er dagen lissom skudt igang
-
Han anvender både Darzalex som monoterapi, men også i kombier med Revlimid og Pomalyst, hvor han ser meget stærke synergieffekter.
-
Den begejstring så vi aldrig fra kol'erne ifm ofa launch. Tak for det mufc
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind