Genmab — April 2016
-
Det lyder meget lang tid. At nogen tør udstede en sådan lang call. Hvis alt udfolder sig positivt, kan Genmab jo ligge i 3000 om 3 år. Jeg ved godt de kan hedge sig ud af det. Men en skal jo i sidste Ende bære risikoen.
-
Helt enig.. sund fornuft ville være 180 dage eller maksimalt 12 måneder... Jo kortere løbetid, jo bedre for os.. Altså ud fra den betragtning at JJDC vil søge ny eksponering..
-
eller har haft indikation af en eventuelt tidsramme for hvornår et takeover kunne blive aktuelt..
-
Ja max 12 mdrs løbetid lyder mere sandsynligt. Det er jo ellers en uoverskuelig risiko optionsudsteder tager
-
Min spekulation er som sagt at Goldman Sachs allerede med det samme har været i stand til at overdrage risikoen til diverse hedgefonde.. på tidspunktet for transaktionen var der nok mange hedgefonde som var klart til at gå short og dermed er Genmab eksponeringen måske fordelt ud i "pakkeløsninger" hvor den overdragede short-interesse blot indgår som et af mange delelementer..
-
Det lyder rimeligt
-
Jeg er rimelig grøn i investeringer, men har været i Genmab det sidste års tid og har "forelsket" mig lidt i Genmab. Jeg vil høre om man skulle øge sin aktiebeholdning i dette Genmab. Har allerede ca. 90% af min kapital
-
i Genmab og som jeg kan se så så ser det meget positivt ud og de har en meget fornuftig salgspibeline.
-
ca. 2 år men har nogle flere likvider, som jeg godt kan undvære de næste par år
-
Jeg er godt klar over risikoen, men ser at risikoen er minimal i forhold til andre BIO aktier.
-
Der snakkes om at der kommer købtilbud fra JnJ og aktien måske ligger i 3000 om 3 år, men det er selvfølgelig fugle på taget...
-
3000 om 3 år var en formodning, hvis alt falder positivt ud. Dvs dara Salti
-
Dara salg, ofa i ms, Pollux, tisotumab, markedet ikke krakker og mange André ting som hexabody, duoboby pipeline m.m.
-
Så tag det med et gran salt
-
De 3000 var mere i en diskussion om hvilken risiko en udsteder af en call option med 3 års løbetid må indstille sig på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind