Genmab — Marts 2016
-
Rigtigt, jeg tror vi går i plus i morgen, for året. Så har vi ca. 9 måneder til at tjene penge, i hvert fald på papiret. Hvis man ikke ligefrem står og skal bruge penge, så lad dine aktier stå, de bliver meget mere værd. Det er min mening, men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed.
-
Det må være sweet-spot til en evt. overtagelse af GEN
-
Fantastisk med så tidligt og absolut overbevisende data fra Castor. Jeg har aldrig før følt mig så sikker på Genmab som i dag.. tschüß!
-
Helge, Jeg er enig, Det er Solsen, der har overbevist alle tvivlere. En ting er sikkert, fremtiden for de fleste i denne gruppe tegner ret lys
-
Royal prisen på Daratumumab ligger under de andre nye godkendte midler - og så længe de ikke sænker prisen er der næppe noget problem. Desuden køres der jo i first line et kombiforsøg med Dara+Thalidomid+Velcade+Dexa - og denne kombination vil i fremtiden være forholdsvis billig, da kun Daratumumab om føje år er patenteret
-
livlig auktion!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind