Genmab — Marts 2016
-
Er det omkring middagstid vi kan forvente salgstal?
-
Novod vil nok være hurtig til at smide dem ud, så de af jer der har Nordea må meget gerne være opmærksomme

-
Iflg. Nordea/Novod så var institutional sales i februar USD 33m mod USD 26m i januar. En stigning på 27%. Institunel salg udgør 85-90%. Så reelle salgstal er 30m i januar og 37-39m i februar.
-
Hvis man sammenligner med Opdivo (bedste kræftlancering nogensinde), så har Darzalex et bedre salg hver eneste af de første 4 måneder. Opdivo have 34m i fjerde måned. Opdivos salg var støt stigende måned for måned, og ramte USD 170m i tolvte måned!
-
Solsen MUFC = Novod

-
Novod har skrevet en Genmab/note her til morgen
-
Og nej, jeg er ikke Novod. Jeg har mødt ham mange gange. Men hans viden er 100 gange højere end mit.
-
Men nu kan vi vel konkludere, at Q1 salgstal når mindst USD 100m
-
Det er vildt. Fremgang på 26 % !!
-
Spændende om de ugentlige IMS tal stadig viser løbende fremgang uge for uge ind i marts også
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind