Genmab — Marts 2016
-
McJean - Fidelity er en Asset Manager der skal skabe afkast til sine investorer. Så deres køb af Genmab er alene derfor, og ikke en eller anden konspiration med JNJ
-
Denne gang går warrants til dem der skaber værdierne. http://www.proinvestor.com/aktienyt/878371/Konstitution-af-bestyrelsen-i-Genmab-AS-og-tildeling-af-warrants-til-medarbejdere-i-Genmab
-
Fidelity er ikke en lille kiosk det er en af verdens største investeringsselskaber(2 biilioner$ i assets), privatejet og har gjort datteren til USA's rigeste kvinde. Der er så meget magt akkumuleret i denne organisation at alverdens konspirationer er bundet til denne organisation. De ejer sammen med 5 andre private virksomheder al nyhedsformidling i USA, ligeligt fordelt hvilket er lidt underligt. Her er et link til en af konspirationerne hvis nogen finder det interessant, https://shortlittlereb
-
Niks og de andre år har det bare prellet af så hvad har ændret sig? Jeg tror de er bange for at ende i "fedtefadet". De kan bedre forsvare at give medarbejdere warrant da de jo ikke forhandler salg, de kan ikke give dem selv og det må betyde at indledende forhandlinger er i gang, hvis man tror på denne vinkel. Spændende om ROI's kilde kan bekræfte om det var JDW's ord eller kilden selv der fandt på de 100%.
-
@Mcjean - jeg har prøvet at få fat på den pågældende journalist et par gange.. Jeg forsøgte faktisk allerede før den famøse benægtelse fandt sted.. Jeg jagter ham forsat fredag formiddag.. mit indtryk var ellers at han var troværdig, men jeg må sige at jeg nu føler mig ramt idet man lidt fremstår som en idiot når Jan van der Winkel decideret griner af citaterne.. Dog tror jeg at vi skal huske på at den der ler sidst ler bedst.. Har også søgt bekræftelse af andre kanaler, men har ikke haft held
-
til at opdrive andre konferencedeltagere..
-
Er dog ikke overrasket over at han benægter og hæfter mig ved at der skulle være kommet et dementi efter omtalen i Børsen.. Jeg mener det er sent at han tager til eftermæle og jeg mener desuden at Børsens artikel var helt ude i hampen.. Rachel afslørede jo interne stridigheder samtidig med at hun iøvrigt blander forskellige ting sammen og iøvrigt ikke får svaret på spørgsmålet hun er blevet stillet...
-
Dette uden at journalisten jagter den åbenlyse mulighed for at skabe en god historie.. Anways.. jeg arbejder på at få en afklaring og vender tilbage.. Afslutningsvis vil jeg understrege at det er helt udelukket at Winkel kunne give et andet svar end det han gav under interviewet efter generalforsamlingen..
-
Jeg er helt enig i at artiklen er ude i hampen i forhold til den centrale problemstilling der blev diskuteret her. Jeg er blevet interviewet en gang og journalisten læste op hvad han ville skrive, da avisen udkom stod der noget helt andet, det er sgu ikke nemt at tro på journalister:-)
-
Jeg forestiller mig Jan har præsenteret i et mindre forum af private investorer. Stemningen og tonen har givet været mere fri end ved formelle præsentationer. Det er naturligt man i et sådan forum kan åbne lidt mere op og udtale sig uformelt. Han har helt givet ikke været bevidst om der har været en journalist blandt tilhørerne. Havde han det ville han nok udtale sig so
m han gør i dag.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind