Genmab — Marts 2016
-
Anonyme har solgt 153.000 aktier i dag. Det forplumrer billedet, at flere mæglere er slået sammen under samme hat.
-
Udsalget kan sagtens være forsat og dækkes bare under at andre aktører i dag har være ivrige på købssiden.
-
Morgan Stanley er ude og fortælle at medicinalbranchen har fået for mange klø. Det er jo defensive aktier. Den betegnelse har Genmab også fået af f.eks. Sydbank.
-
Dvs under den anonyme kappe kan det f.eks. være Morgan Stanley kunder som køber.
-
Solsen..De store drenge handler meget på teknik.

-
Det kan vi så lune os lidt ved.

-

-
Darzalex salg for februar omkring USD 40m
-
Genmab har informeret om dette fredag på et BOFA Event
-
Børsen artikel om Morgan Stanleys anbefaling af medicinalaktier: http://penge.borsen.dk/artikel/1/321458/morgan_stanley_er_vild_med_novo_-_overvaegter_medicinalaktier.html#ixzz42tPF8400
-
Genentech/Roche får PR for Atezolizumab. http://www.businesswire.com/news/home/20160314006498/en/FDA-Grants-Genentech’s-Cancer-Immunotherapy-Atezolizumab-Priority
-
Nogen som kender noget til dette: http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article8505035.ece
-
Jeg kan ikke læse artiklen, men gætter på at det drejer sig om Rituximab. https://scleroseforeningen.dk/eksperimentel-behandling og https://scleroseforeningen.dk/nyhed/svenskere-afprøver-b-cellemedicin-mod-progressiv-scleros
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind