Genmab — Marts 2016
-
Ja men det kunne være interessant hvis en af de meget indsatte her i chatten, havde en viden om der er fjerde linie patienter nok til at det kan vokse yderligere. Novod har ikke udelukket 500-600m USD i år
-
Det ville være interessant at kende det potentielle marked i 4. linie, men mon ikke der er "nok at tage af" indtil vi forhåbentlig rykker op i "linierne"? Vi skal forhåbentlig også snart i gang med Europa og Canada. De der nu er kommet på Darzalalex fortsætter jo behandlingerne, så der må være en god sandsynlighed for stigende salgstal i de kommende måneder.
-
Anonyme har solgt 153.000 aktier i dag. Det forplumrer billedet, at flere mæglere er slået sammen under samme hat.
-
Udsalget kan sagtens være forsat og dækkes bare under at andre aktører i dag har være ivrige på købssiden.
-
Morgan Stanley er ude og fortælle at medicinalbranchen har fået for mange klø. Det er jo defensive aktier. Den betegnelse har Genmab også fået af f.eks. Sydbank.
-
Dvs under den anonyme kappe kan det f.eks. være Morgan Stanley kunder som køber.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind