Genmab — Marts 2016
-
Det virker bare påfaldende, at hverken pengebazoka eller nyheder kan trække den fri af 810-dyndet, men virker i stedet nærmest modsat. Ulogisk - som om nogen har en anden agenda. Det kan være et tilfælde eller et investeringsskift, men ser man det i forbindelse med Jans udtalelser, ser det pudsigt ud. Er der noget om snakken, bør der komme en reaktion - om ikke fra andre så fra JDW !
-
Så får de endnu flere kontanter http://medwatch.dk/MedWatch_anbefaler/article8506018.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
Jeg var i kontakt med Novod, men han tillagde ikke nogen særlig værdi
-
Teknisk analyse fra debatten: http://www.proinvestor.com/debat/74431
-
-
Gilead har deres udfordringer - http://www.ema.europa.eu/ema/index.jsp?curl=pages/news_and_events/news/2016/03/news_detail_002487.jsp&mid=WC0b01ac058004d5c1
-
23 marts
-
Budweis- var det ikke Zydelig som der lige er lavet en ansøgning på i Kombi med Ofa
-
"Ansøgningen omfatter brug af Arzerra i kombination med kemoterapimidlerne Fludarabin og Cyclofosfamid (FC) til behandling af patienter med recidiverende kronisk lymfatisk leukæmi (CLL).
Genmab meddeler, at der er indsendt en supplerende registreringsansøgning til
FDA for ofatumumab i kombination med fludarabin og cyclofosfamid til behandling
af recidiverende CLL" -
Yes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind