Genmab — Marts 2016
-
Jeg ved ikke, om det er en DuoBody.??..https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02454270?term=JNJ-64052781&rank=1
-
Tak. Jeg er sådan set med på, at Jan har oplyst, at EM1 er startet. Jeg googlede så bare lidt, da jeg egentlig undrer mig lidt over, hvorfor de vælger kun at starte op i Syd Korea. Og ifølge CT (der ellers er opdateret for nylig) er der ingen rekrutterende klinikker endnu. Nå, men så faldt jeg bare i farten over denne anden. Tak for info.
-
-
Her er artiklen fra Holland: http://penge.borsen.dk/artikel/1/321270/topchefs_udtalelser_oeger_spekulation_om_bud_paa_genmab.html
-
Til de af jer som kan sproget.

-
Læs eventuelt chathistorikken for i dag. Der er oversættelser af centrale passager samt alskens gisninger omkring disse.
-
Klik på uret i højre hjørne, så kommer chathistorikken frem.
-
Der er desværre en del faktuelle fejl i artiklen.. og der blandes lidt æbler og bananer sammen..
-
Winkel er ikke blevet udspurgt af en journalist.. det er er i hvertfald ikke den forståelse jeg har fået.. han har tværtimod nægtet at give one-on-one interview under henvisning til at der ikke var en kommunikationsmedarbejder tilstede (Rachel)
-
Så Rachels kommentar giver ingen mening.. yderligere burde det antastes at Rachel omtaler en fjendtlig overtagelse mens Winkel snakker venlig overtagelse og nærmest blåstempler at dette kan ske (af JnJ) for 100% præmie..
-
Yderligere er det interessante her at Winkel finder det nødvendigt at bringe Pharmacyclics sagen på banen. Dette misser børsen totalt på trods af at Winkel kun gør det for at understrege hvor desperate JnJ egentlig er. Jeg mener ikke at der er passende for Winkel selv at bringe disse forhold på banen.
-
I særdeleshed ikke når han samtidig taler om venlig overtagelse og nævner en præmie på 100% og dette endda efter at han har sat scenen ved at kalde det et generelt historisk attraktivt tidspunkt at foretage opkøb (ovenpå biotek korrektionen i Januar).
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind