Genmab — Februar 2016
-
her er det bedste link jeg kunne finde. kann nu ikke se der staar opkoeb http://seekingalpha.com/article/3928366-refreshing-clarity-gileads-health-conference-appearance
-
Jo, Gilead nævner opkøb i linket
-
Jeg ved det ikke er særlig konkret. Men han kan jo på sådan en konference være mere konkret. Men da immuno-onkology omtales, så er Genmab ligesom mange
andre selskabs da på radarskærmen -
og der eksisterer jo allerede et samarbejde mellem Genmab og Gilead. Blogbuster har vel nævnt Gilead/Genmab kombinationen flere gange. Men han gætter jo bare ligesom alle andre...
-
Jeg mente: ikke være mere konkret på en sådan konference
-
Jo, de kan naturligvis ikke være konkrete som du siger. Det vigtigste er nok det signal de sender, altså, at der er stor interesse efter teknologier som GEN besidder og til dels er førende inden for.Men igen, jeg tror ikke rigtigt på, at GEN er interessant for dem, mest fordi de er så eksponeret mod JNJ. Tænker jeg fejl? Og endelig, så er GEN jo ikke interesseret i at blive købt op, hvis Jan's ord står til troende.
-
Jeg giver dig ret i, at da Genmab vigtigste opfindelser nu i virkeligheden ejes af JNJ og Novartis, så skal en opkøber kunne se noget stort i pipelinen. Hvilket nok er alt for tidligt at konstatere, hvad pipelinen er værd.
-
Det med at en virksomhed udtaler at den ikke er interesseret i at blive købt op, har vi hørt utallige gange, og alligevel er det ofte sket efterfølgende. Sā den udtalelse vil jeg nu ikke lægge så meget i. Og i sidste ende er det aktionærerne der beslutter
-
Helge - dejligt har høre dine bullish kommentarer på Børsen Play. Der er kun Florian, der er mere bullish end dig
-
Mine formiddags kommentarer omkring Genmab på Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/56cf4aea725ed7540a0cf3b7
-
Tak Sukker.

-
Rigtigt Sukkeralf - en løbende indkomst kan finansiere en stor del af købesummen. Måske det hele hvis Darzalex og Arzerra (i MS) går så godt som vi håber
-
Måske har Gilead konstateret dette i forbindelse med deres testning af teknologien. De har jo cash til at købe. Så Mcjean, hvis Gilead selv har konstateret det du siger.......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind