Genmab — Februar 2016
-
sc giver også den fordel, at patienten selv kan administrere doseringen - lidt a la novo's penincillinpen
-
...men igen - hvad fanden tænkte GSK på? Ofa kunne være på markedet allerede (godt nok med iv administration, men alligevel)
-
af alle Lisa's fejl, var valget af GSK nok alligevel den største
-
spændende om der kommer nogen tf-adc nyheder - eller om journalisterne bare "bliver inspirerede" af hinanden
-
hvis nu journalisterne ikke kigger i hinandens noter, så kan der jo være banken på vandrørene omkring nyheder. Indtil videre er det jo GEN selv, der er i drivers seat på det TF vedotin
-
jeg forstår det heller ikke.
-
Der kunne komme noget generelt on ADC teknologien - kan ikke huske om de har haft det før i en årsrapport. Så lidt generele fortællinger om at lægerne hoppe op og ned samt forventninger til data på ASCO og måske lidt nyt om hvornår AXL ADC forventes i klinikken.
-
der kunne være noget teknologi-deal på vej. Jeg kunne ikke læse Krogsgaards kommentarer i finans.dk, men han udtalte sig meget positivt på Novos vegne
-
nu har vi hørt om den store interesse i så lang tid, at vi er holdt helt op med at tale om deals...
-
Novartis forventes at færdigdesigne deres Ofa fase III studie i MS i H1 16
-
Hvis I vil læse lidt TA på Gemab, så
har TheNote en analyse på EI i dag kl. 09:44 -
udlandets udsalg ser ud til at fortsætte i dag
-
http://www.dailymail.co.uk/health/article-3448598/The-living-drug-wipe-cancer-Stunning-new-therapy-hunts-destroys-diseased-cells-prevents-returning.html Ser dog ud til at vare nogle år endnu, men spændende udvikling.
-
Min kommentar på Børsen Play: http://play.borsen.dk/social/56c38d15725ed7540a0ce876
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind