Genmab — Februar 2016
-
Jeg er enig Solsen..Jeg havde også en ledsagende kommentar til linket. Slettede den forbi jeg havde lagt det forkerte link med. Fik så kommentaren hæftet på det rigtige link.
-
ikke
-
Det slog mig, at forfatteren til blogindlægget umiddelbart ser ud til ikke at kende til eksistensen af Dara.
-
Han er ny redaktør på MarketNews. Har ikke fået hilst på ham endnu.
-
Mon ikke den hører under de royalties, der bliver affærdiget så nemt
-
Sydbanks forventninger til regnskabet: http://www.proinvestor.com/analyser
-
I Europa er der vistnok et stort element af prisforhandling med de enkelte landes myndigheder. Kan dog ikke forestille mig det store problem med dara. Effekten er massiv ifht omkostningen
-
Men der er noget ratslør
-
Godkendelsen er nok først omkring maj/juni selvom den er accelereret
-
Ved regnskabet sidste år forventede Genmab royalties i 2015 på Arzerra alene på 125 mio. Hvis vi antager at det holder, så kan vi slutte at Sydbank forventer royalty på Darzalex i omegnen af (176-125) 50 mio kr. Omregnet til $ bliver det 7,5 mio $. Med en royalty-% på 12 bliver det et forventet salg af Darzalex i USA i 2016 på 63 mio $. Det er da vist meget konservativt.
-
Hahaha
-
Men jeg ææææælsker lave forventninger

-
Han er vist ikke journalist. Tidligere børsmægler m.m..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
kontakter du ham, ellers skriver jeg gerne en sober hilsen til ham