Genmab — Februar 2016
-
Den kan sagtens suse over 700 i morgen.
-
Ja, det er mange aktier, der potentielt allerede kan være i omløb der. Vi har dog været her en del gange før efter både JJ og gsk-aktiesalget for et års tid siden. Hver gang er den kommet tilbage igen.
-
Det satser vi også på denne gang.

-
Og nu hvor vi har set at kurs "900+lidt moms" kan lade sig gøre, så kommer vi nok også derhen igen - måske skal vi lige set et kvartal eller to mere, men det skal nok komme
-
Er der i øvrigt nogen, der har et håndtag på, hvornår vi kan forvente data på kombostudierne? Eftersom det er interim data, er det jo lidt gætværk
-
Min fornemmelse er, at kombo'erne vil komme til at drive off-label salg i en markant udstrækning. Med de data i baghånden er det en del nemmere for onkologer at udskrive recepterne
-
EI begynder at lave bedre indlæg. En skam at de stadig ikke er inde i emnet
-
Jeg troede dog ikke, at Børsen ville lukke tosserne ind...
-
Vist en der burde ha' sine skolepenge tilbage

-
Jeg er enig Solsen..Jeg havde også en ledsagende kommentar til linket. Slettede den forbi jeg havde lagt det forkerte link med. Fik så kommentaren hæftet på det rigtige link.
-
ikke
-
Det slog mig, at forfatteren til blogindlægget umiddelbart ser ud til ikke at kende til eksistensen af Dara.
-
Han er ny redaktør på MarketNews. Har ikke fået hilst på ham endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind