Genmab — Februar 2016
-
I starten fyldte opkøb til kliniske forsøg med arzerra også ret meget. Tror det er det vi har set i uge 1. Og der skal nok komme flere af sådan indkøb. Men er ret så interessant at se data for yderligere nogle uger. Kurven skulle gerne begynde at gå op igen
-
Det er ikke nødvendigvis alle forsøg der ligger på clinical trials. Og nogle bliver først lagt derind efter et stykke tid
-
prækliniske forsøg er ikke på CT. Men altså , den graf jeg viser har jo intet med det faktiske salg af Dara at gøre - den viser antallet af recepter der udskrives fra lægerne og hospitalet på dara
-
Hvis pharmaselskaber køber Dara til kliniske forsøg direkte fra jannsen har dette jo ingen indvirkning på antallet af recepter? Medmindre det er de klinikker der står for forsøgene der skriver recepterne og så fakturerer forsøgsselskabet i stedet for forsikringsselskabet
-
Så er Jack startet på Darzalex+dex behandling og har opdateret sin beskrivelse: http://www.myelomabeacon.com/forum/stay-on-pomalyst-or-switch-to-darzalex-t6706.html
-
http://www.myelomabeacon.com/forum/search.php?keywords=darazlex+daratumumab&terms=any&author=&sc=1&sf=titleonly&sr=topics&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Search prøv at læs alle de andre kommentarer herinde om Dara
-
Det er jo vildt som alle patienterne roser Daratumumab. mange af dem revlimid+elo+pomalyst patienter etc. der siger de virkelig har effekt af dara
-
og de bekræfter også den generelle historie = ingen side effects udover den første infusion
-
Hvis det kommer til at gå som forfatteren af denne artikel mener, så vil dara udgøre verdens største medicinal producent j&j,s Top vækst i 2016. http://www.fool.com/investing/general/2016/02/07/3-potential-blockbusters-moving-the-needle-for-big.aspx
-
mon ikke Japans stigning kan danne basis for at investorerne også tør købe GEN? Efter fredagens miserable performance, må der da snart være ret rekyl på vej i den mest faldende C20 aktie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind