Genmab — Februar 2016
-
Den sidste aktionæropgørelse er per 3112204 - og kan ses i denne JPM præsentation på slide nr 24 -http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/1037141494x0x854123/FAAEC33B-D6FA-4F76-8FF1-36CBFBFCFEE5/MS_Investor_Presentation_appendix_Sept.pdf
-
Siden da har JJ solgt ud af to omgange, så meget kan have ændret sig
-
Dingleberry - Mycket stort tack för länken! Det där blir intressant mysläsning. Mycket god info att bära med sig inför framtiden. Självklart, det finns alltid risk för det att ändringar kommer men bra att få en övergripande blick. Tror personligen att GEN inte är så på allas läppar här i Finland, ännu det vill säga. Hur ser ni alla danskar/andra på GEN hur man uppfattar GEN ute i Norden och i världen?
-
well - GEN er vel størst i DK og i NL og ret ukendt udenfor de to lande. Selskabet har ikke rigtigt haft produkter massivt i markedet før - men håbet er at dara kan gøre det over de næste 2-3 år
-
Dingleberry - Okej, det förklarar varför ingen här bland vänner och bekanta känner till GEN men blir direkt intresserade av vad bolaget gör
Det där med Dara, när kan vi förvänta oss de första försäljningsrapporterna? -
Q4 tallene vil kun indeholde 6 ugers salg + conversion fra rrmm compassionate use programmet. Så egentlige salgstal med takeup osv kommer ført fra og med Q1 tallene i 2016. Dvs 10. maj rapporteringen af Q1
-
Intressant, mycket intressant. 6 veckors försäljning ger goda indikationer åtminstone. Kommer GEN att redovisa royalties i Q1 2016, tror det diskuterades här tidigare.
-
GEN har ikke så mange forskellige revenue streams, så jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end de vil rapportere dara separat
-
er der ikke andre, der har tastatur-problemet?
-
Här fungerar tangentbordet bra. Okej, Dara blir en separat fråga i Q1. Kanske vi kan vänta oss goda resultat nu redan i bokslutet 2015?
-
hmm, er der andre end mig, der mangler et rebound?
-
Har en liten analys, ifall det går över 670 idag före/då USA-börsen öppnar så kanske t.om. 700 i kurs före stängning. Vad tycker ni om analysen? Beror på om de anonyme förstår säljer ut rejält vilket verkar vara caset, i alla fall just nu. Volymen ser hyfsad ut idag.
-
jeg tror, vi roligt kan regne med at kina går ned på mandag. De fik jo ikke forøjelsen af sorte mandag i denne uge
-
Solsen - Ifall det går över 670 så har jag beräknat att det kan gå rejält upp i reboundväg. Men, inget är ju säkert. Enbart en kanske ovanligt positiv analys jag gjorde. Tycker inget talar för under 650 idag åtminstone tills USA-börsen öppnar.
-
Der sker altså et eller andet underligt i GEN i dag. Den reagerer ikke naturligt
-
Jag menar att det vi just såg vid 650 och den massiva fallningen har att göra med utsäljning. Balansen är 650, där bär det eller brister. Såg just på säljvolymen/köpvolymen och alla anonyma sålde ut vid 650 eller 652. Mycket volym från anonyma till banker tillbaka.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind