Genmab — Februar 2016
-
nu siger jeg noget lidt farligt - men hvordan kan det gå værre?
-
ærgerligt, at Nasdaq tillod de anonyme at være anonyme. Det ville være monsterinteressant at følge udlandets trades i dag
-
De anonyme ejer Nasdaq så hvad forventede du? Der er kun en logisk grund til at være anonym og det er muligheden for at snyde længere er den ikke, alle deres sammensatte argumenter til lejligheden om fordelen herfor er det pure vanvid, lidt ligesom offentlighedsloven der bliver misbrugt i stor stil.
-
du har stadig noget svært ved at holde kammertonen overfor mig McJean
-
Sukkeralf - Der er efter min mening ingen grund til at Genmab skal falde så meget i dag - og jeg synes også at Genmab generelt også er faldet mere, end de biotek aktier jeg følger med i.... Der er meget stor volumen i aktien og kursen bliver konstant presset, på den sædvanlige shorter facon.... Jeg kan sagtens følge tesen, om at nu skal Genmab og Daralex også bevise sit værd, for at opretholde den høje værdi af aktien. Men denne måde vi ser faldet, med kæmpemæssige omsætninger,
-
for os småinvestorer er der desværre ikke rigtig noget værktøj til at følge shorts - ud over 0,5% meddelelserne fra FT
-
Det ser ud til, at der er en markant forskel på largecap og smallcap biotech. Det er de små, der får seriøse prygl
-
men det er jo lidt svært at hidse sig op til det helt store, når US går ned med 2-3% hver eneste dag. Det giver ikke meget fundament til er rebound
-
Enskilde - som ellers ikke har været den store køber - er virkelig gået til biddet i dag
-
Mærkeligt at tænke sig, at sidste gang vi var i børsstop skyldes det godkendelsen af Darzalax. Hvis man ikke vidste bedre skulle man næsten tro, at godkendelsen var trukket tilbage og Darzalex holdt op med at virke. Hvis nogen pønser på et opkøb af virksomheden, så bør de slå til nu.
-
hehe - timingen er helt perfekt, men det er de færreste, der har en færdig due dilligence og +40 mia liggende i skuffen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind