Genmab — Februar 2016
-
uanset hvad det er, så gør det sgu godt og grundigt nas
-
Ja det kan sq mærkes i depotet. Har købt op i dag så genmab nu er 25 % af mine samlede investeringer. Ønsk mig held og lykke
-
Jeg fisker også på livet løs.

-
Men som dingle siger. "Det gør nas".
-
10% ned - det er sgu lige før man ønsker en børspause
-
I krisen i 29 fandtes der stort set ikke en bioteksektor, hvis sådan en havde eksisteret er det min påstand at folk ville have allokeret deres midler derhen, for folk har stadigvæk brug for medicin i krisetider, så min påstand er du er ganske smart 89
-
men udsalget ser ret "glat" og konstant ud - så det kan næsten ikke pga dårlige nyheder
-
så kom børspausen vist
-
de må i gang med at buyback program hvis det fortsætter sådan her

-
det er ikke godt for rennome'et, at skulle have den slags kunsig åndedræt
-
haha - one-way-fillipa
-
vi er over 800 om en uge
-
jeg havde regnet med en neutral til lettere negativ dag i morges - at vi skulle i børspause var sgu ikke lige med i mine forudsigelser...
-
ser det ikke som kunstigt åndedræt. Ser mere på det som aktionærvenligt at købe egne aktier tilbage hvis ens aktie handles under fair value
-
men den slags moves sker vel typisk kun, når virksomheden har et frit cash flow, der tillader tilbagekøb. I biotek ses det vel mest som erosion af kapitalberedskabet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind