Genmab — Februar 2016
-
du følger ikke rigtig med fillipa - vi prissættes anderledes end for 1 uge siden. GEN er røget ned med 20% på det der svarer til 5 handelsdage.
-
Derfra og til at slutte, at vi aldrig ser de høje nivauer igen er lidt af et spring
-
jeg tror at vi ser en uheldig kombination af et meget surt marked, storaktionærsalg, og så det vacuum, der er mellem den lille rrmm indikation og de store combo-behandlinger (lige som pcyc gjorde)
-
"hvis vi overhovedet ser det kursleje igen" lyder ret klart for mig
-
så har du været mere forudseende end mig - og du kan endda se, hvor meget jeg følger med. haha
-
hmm - mon det er gearede positioner, der er i spil nu?
-
det er alt biotek der får tæsk. ikke genmabrelateret = god købsmulighed
-
den største risiko for genmab som jeg ser det er massive fald i $ overfor Euro
-
ja, vi kan ikke engang føle og individuelt forfulgte her. Hele banden får tæsk - og de gode nyheder tegner sig ikke for alvor på horisonten
-
400k handlet inden frokost. Volumen kan vi ikke klage over
-
US futter ligger i minus 1-1,5%
-
uanset hvad det er, så gør det sgu godt og grundigt nas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind