Genmab — Februar 2016
-
Dingle fordi han har talt usandt om genmab i flere år nu? altid med konspirationshistorier og halve vinde/løgne
-
50 mia for præklinik. Det har jeg ikke set
-
Nu får du altså lige 20 % af Daratumumab med oveni + arzerra og halvdelen af TF-ADC
Hvis Gilead mener dette er 30-40 mia. værd betaler de jo kun differencen for præklinikken 
-
-
Den ryger nu nok i pressen i morgen. Det har Pandora og andre også gjort. Udover det kommer der en stor indberetning til Rabat
-
jep men det skal jo komme fra J&J så nohope. Genmab har ikke pligt til at offenltiggøre det
-
Nå , vil smutte i seng og lade kanonen op så jeg kan købe genmab på tilbud i morgen.
-
Hav en god aften
-
Ja god tid at supplere, og dejligt at kunne købe godt ind under prisen, osv osv. Gen begynder i min verden at ligne gl. dage desværre.... Skulle fandme have solgt lortet istedet for igen at blive sået tilbage til start for 134 gang, beklager but this is how I feel... håber på det bedste og frygter igen igen igen det værste, Genmab tilbage til fremtiden...Intet at juble over 4.0 desværre.........
-
-
Johnson & Johnson Innovation går under 5 pct. i Genmab
Amerikanske Johnson & Johnson Innovation har solgt ud af sine aktier i danske Genmab. Yderligere 1,1 mio. aktier i Genmab skal sælges i forbindelse med en såkaldt afdækningstransaktion.
(medwatch.dk)
-
Tak for det jky - hvad mon der ligger i "afdækningstransaktion"?
-
Godmorgen. Undskyld mit novice spørgsmål, men hvad betyder dette for Genmab på den lange bane? Jeg går ud fra vi tager et relativt stort dyk i dag, pga. dette. Skal de ses som en suppleringsmulighed, eller skal man sidde på sine hænder? Hvilken strategi benytter i jer af i dag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind