Genmab — Januar 2016
-
umiddelbart ser det lidt ud til at de næste kurstriggere ligger 3-4 måneder ude i fremtiden. Hvad tænker i?
-
Der kommer vel også en trigger i regnskab og guiding.
-
well, den slags guidance er lidt farlig at have forventninger til. Normalt vil man ikke tage højde for ikke-godkendte indikationer pga usikkerheden.
-
så guidance vil i bedste fald kun være for US RRMM salget
-
kursmæssigt er jeg lidt bange for at vi er på vej ind i et tomrum op mod asco. Vi har fået godkendelsen. Der er 4 måneder til vi ser salgstal på dara og umiddelbart er der ikke read-out på nogle studier. Hvis vi ser på pharmacyclics, så havde de også en kursmæssig hård periode efter godkendelsen og indtil salgstallene for alvor sparkede ind
-
på den anden side, så er GEN nede med 7% ytd, mens NBI er nede med 19%... Den performance er da ok
-
Dingdingding - så er US biotek i bear territory

-
Det er dælme lang tid siden jeg har set biotek køre så skævt af det generelle marked. Er vi ved at se en fuldtonet korrektion? Siden toppen er vi faldet over 1/3
-
over 4% nede efter 40 min - sover i?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind