Genmab — Januar 2016
-
Det kører nu ok her til morgen.
-

-
Celsius..Det var Mcjean, som skrev om det i aktiesnakken i går aftes kl.20,25. Fik det så bekræftet af redaktionen på Børsen her i formiddag.
-
Link til udsendelsen. Det er en generel markedskommentar jeg er på med.
-
NBI lige kravlet over 3000 igen. Kan det bruges som nyhed?
-
var det sådan en, der røg af snoren og trillede ad helvede til...?
-
men vi fik jo maintenance her i ugen. Med de lave forventninger til arzerra kan det jo næsten kun gå hen og blive en god ting

-
på en dag, hvor GEN på ingen måde gør noget ud af sig selv, er den alligevel 7. mest handlede aktie i C20. Det er dælme nye tider for aktien!!!
-
@dingleberry Nænæ, det var skam en fin Coca-Cola yoyo. I halvfjerdserne var de meget populære og Coca-Cola havde hyret verdensmesteren til at rejse rundt til købmændene og reklamere og blære sig. Jeg blev aldrig rigtig god til det.

-
Hvis patientgrundlaget pr år er 7000 patienter (er det ikke hvad genmab selv har sagt.) Så er det vel ikke helt galt at 1000 personer har started behandling, der har sikkert også været en ophobning. De har været igennem cirka 1/10 af et års behandlind der koster $135k. Så ved en dollarkurs på 6.8 og en laveste royalty på 12 % giver det: 1000*$135k*10%6.812%=11 mio DKK
-
Tror I vi får et tal for hvor mange patienter der er på dara? Jeg tror bare vi får et totalsalg og så må vi sjusse os frem til antal patienter. Hvis det totale antal patienter angives kan en faktisk gennemsnitspris på daratumumab per patient udregnes
og bruges af konkurrenter og forsikringsselskaber.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind