Genmab — Januar 2016
-
-
Penge trækkes ud af markedet over en bred kam. Mest i de selskaber som er steget meget. Længere er den vist ikke.
-
Her er jo også en pæn andel af kortsigtede investorer.
-
celcius - tror de fleste er langt mere inde i casen end dig, så stik du hellere piben ind !!! NBI er faldet mere end 20% efterhånden tror jeg. Kigger du på andre dasnke biotekselskaber såsom Zealand og Bavarian, så lider de samme skæbne. Og som david rigtigt påpeger, så var 990 toppen blot en høj top på dagen. Der blev jo nærmest intet omsat i de højder
-
Celsius - alle har vel lov at kommentere uanset hvor lang tid man har ejet aktien? Jeg har "kun" været med siden 2012, men det synes jo nok at være lang tid
-
Enig Sukkeralf. Der har været en generelt udsalg i sektoren. Det går ud over alle selskaber.
-
I stedet for at mundhugges, så er det mere interessant, hvis Celsius giver noglebud på årsagen til den mistillid markedet efter hans mening har til casen.
-
Celcius vi er flere herinde der er realister eller hvad du vil kalde det - jeg har i meget lang tid sagt, at jeg synes Genmab var fair eller højt prissat. Desuden brokkede jeg mig lidt over, at det første bispecifikke antistof fra Genmab var et CD20/CD3, hvilket jeg syens er tyndt.
-
Jeg har nu set masser af kvalificeret kritik fra de fleste skribenters side om dette og hint omkring Genmab gennem årene. Det kommer der megen god debat ud af.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind