Genmab — Januar 2016
-
Nordea fremhæver deres Genmab købsanbefaling her til morgen. Novod har i Frisco mødt JvdW, ohne den stærke Bull case bekræftes.
-
Solsen - Novod har briefet Nordeas kunder kl. halv syv. Han har på JPM conf talt med KOLs, og fået meget positive indstryk, f.eks. på antibodies. Han forventer på kort og mellemlangt sigt et stærkt news flow på POLLUX/CASTOR og på lidt længere sigt meget bullish på subcu version af Dara. Dette kan være game changing
-
Investorer er vel i panikfasen p.t. Så ingen køber noget.
-
Det har jeg i går og i dag.
-
Du er dygtig Helge. Sådan skal det gøres. Jeg er 100% investeret i aktier, så jeg kan ikke købe. Jeg er iøvrigt altid 100% investeret i aktier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind